Jump to content

geocaching.com


Team HermAnnie

Recommended Posts

Bovenaan bij de site van een betreffende cache(beschrijving) staat: het logo van geocaching, dan staan de woorden Uitleg Spelen Gemeenschap Winkel en daarnaast staat tussen 2 oranje verticale streepjes add to the list.

PS: ik zie dit alleen staan als ik werk met Chrome. Edge en Firefox laten dit venstertje niet zien,

Edited by Team HermAnnie
Link to comment

Merkwaardig, bij mij staat dat er niet en ik werk toch ook met Chrome.

Staat dit er altijd, dus bij alle cache pagina's? En niet op de hoofdpagina https://www.geocaching.com/ ?

Niet op de hoofdpagina. Wel op de kaart in het venstertje dat verschijnt als je op een cache klikt en op alle pagina's waarin de caches worden beschreven.

 

PS: kan het een voorziening zijn van Chrome ter vervanging van de garmin communicator?

PPS: Als je op op het venstertje "ädd cache to the list" klikt wordt de de cache kennelijk op een list opgeslagen. De mededeling verschijnt dan: "Cache is already in the list" en als je er nog een keer op klikt krijg ik de mededeling: "Cache is already in the list > verify again".

Ik kom er maar niet achter welke list wordt bedoeld.

Edited by Team HermAnnie
Link to comment

Het is in ieder geval niet iets dat bij de standaard geocaching site hoort, dus ik vermoed ook dat je een Greasemonkey script hebt geïnstalleerd.

Ik heb even gegoogled en ik vermoed dat je misschien c-geo gebruikt om te cachen en send2cgeo hebt geïnstalleerd. Hiermee gaat alles wat je met die knop in de list zet naar c-geo. Zie ook link.

Link to comment

 

Yes, ik ben erachter. Kan met deze lijst helaas niet direct caches naar de gps sturen maar het is wel een mooie manier om de caches die je wilt zoeken bij elkaar op een lijst te zetten en als gpx te downloaden naar de pc.

 

Ik ben er inmiddels ook achter dat Edge rechtsboven in het venstertje ... de mogelijkheid heeft de kaart en/of de cachepagina's te openen in Internet Explorer. Die werkt nog steeds goed samen met de garmin communicator. Via die weg kan ik toch caches direct naar de gps zenden.

 

Hartelijk dank aan allen die meegedacht hebben.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...