Jump to content

10 years !


Sivota

Recommended Posts

10 years Geocaching is ook in Nederland niet onopgemerkt voorbij gegaan. Verschillende geocachers/teams hebben de moeite genomen om hier middels speciale events, van uiteenlopende aard, bij stil te staan. Ik heb de foto’s van hun sites geleend om hier ook even te laten zien.

Organisatoren (en fotograven): Bedankt !!!

 

1 mei

GC26QVR Delfzijl; georganiseerd door: borzl & Furcas

Delfzijl.jpg

 

GC255E2 Eindhoven; georganiseerd door: Zugführer and friends

Eindhoven.jpg

 

GC1XQT6 Dronten; georganiseerd door: Masterchef

Dronten.jpg

Edited by Sivota
Link to comment

Aha, jij hebt 30 km gewandeld rond Nijmegen; Geweldig!

Zelf was ik zondag in Goeree Overflakkee en op het Deventer event in Diepenveen.

Allebei feestjes om te zijn. :P

Ik was gezellig met Barny op pad en omdat die dit weekend zijn hoofd op zoveel mogelijk foto’s terug wilde zien hebben ze in Diepenveen met de foto gewacht tot wij er waren.

Top was dat !!!

Link to comment

Inderdaad daar was ik aan de wandel, het gebied kende ik al van Stevig stappen. Dus ik wist dat het niet gemakkelijk zou worden, maar als je Stevig Stappen gedaan hebt in een dag moet dit ook lukken.

Wij hebben er gelijk maar een mooi lang weekend van gemaakt, van vrijdag tot en met zondag. Vrijdag wat caches in de omgeving gedaan en zaterdag wat korte wandelcaches gedaan, zo konden we alvast wat voor oefenen.

De zondags wandeling/event was mooi van opzet, bij de eerste opdrachten had je geen gps nodig, alle route technieken hadden ze uit de kast gehaald om ons op de juiste plekken te krijgen, waar de gps benodigd was kwamen alle soorten kaarten en kaartdatums aan bod, dus het was iets wat je niet bij iedere cache meemaakt.

Maar het werd een geslaagde/gezellige dag en daar gaat het tenslotte ook om.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...