Jump to content

samen cachen in Amsterdam op zat 28 augustus?


irisisleuk

Recommended Posts

Zoals al eerder was te lezen op dit forum heeft globalgirl een stopover in Amsterdam op zaterdag 28 augustus.

Inmiddels is er een voorlopig programmaatje gemaakt voor deze dag, waarbij in ieder geval 2 teams al met haar op stap gaan. De dag (dagje) begint rond 12:30 uur bij Amsterdam CS en er staan een aantal caches op het programma, waaronder de cache Urban 2 waarbij we per waterfiets hopen deze cache te gaan vinden.

 

Maar wie weet zijn er nog meer cachers die het leuk vinden om mee op pad te gaan? Het is de bedoeling dat het een relaxt dagje wordt, dus niet "zoveel mogelijk caches op 1 middag", maar gewoon leuk gezamelijk op pad met tussendoor een haring etc. Moet toch een mooi gezicht zijn als er een stroom geocachers door de grachten fietst! Als je ook zin en tijd hebt, stuur dan even een mailtje via ons profiel (irisisleuk).

 

Zoals het ernaar uit ziet (dus onder voorbehoud) zal de dag eindigen rond 18:00 uur bij Brouwerij 't IJ aan de Funenkade (molen de Gooyer). Waarbij het natuurlijk ook leuk is als daar een soort eventje ontstaat met cachers die wellicht niet de hele middag tijd hebben, maar wel nog even willen langskomen voor een meet&greet.

Link to comment

Zoals al eerder was te lezen op dit forum heeft globalgirl een stopover in Amsterdam op zaterdag 28 augustus.

(...)

Maar wie weet zijn er nog meer cachers die het leuk vinden om mee op pad te gaan?

 

Lijkt me leuk, en zo te zien heb ik die datum ook nog wel tijd. Hoe meld ik me aan?

 

Tc

Link to comment

Zoals al eerder was te lezen op dit forum heeft globalgirl een stopover in Amsterdam op zaterdag 28 augustus.

(...)

Maar wie weet zijn er nog meer cachers die het leuk vinden om mee op pad te gaan?

 

Lijkt me leuk, en zo te zien heb ik die datum ook nog wel tijd. Hoe meld ik me aan?

 

Tc

 

Gewoon even een pm sturen naar irisisleuk!

Link to comment

LOL - :laughing: I can't read a blessed word of this thread but...

 

I just wanted to pop in here to thank irisisleuk for posting it, and to say that I'm greatly looking forward to grabbing a few geocaches with Iris, Maurice and Petra there in Amsterdam during my achingly brief visit.

 

I fly out of Seattle tomorrow night and arrive in Amsterdam at noon on Saturday. I'd surely love to tip a Dutch beer with some of the local geocachers before my onward flight to Cairo departs at 9 pm Saturday night.

 

Dear Iris is making all the plans, so I hope to meet some of you soon.

 

globalgirl

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...