Jump to content

Cachers in Gorinchem


Flaker91

Recommended Posts

Geachte lezers,

 

ik woon zelf in Gorinchem, maar het is zo jammer dat Gorinchem eigenlijk een cache-gat is. Zoom maar uit en je zult het zien.

Als je op de kaart kijkt, zul je zien dat alle andere omliggende dorpen zelfs meer caches hebben liggen dan Gorinchem zelf.

 

Momenteel zijn er:

- 3 Multi's (GCK54M, GC2P5DE en GCH4FZ)

- 1 Mystery (GC2Y56T)

- 3 Tradi's (GC2QBFK, GC2MFX7 en GC28MH1)

- 1 Webcam-cache (GCJVC4)

 

Hopelijk zijn er mensen uit (de nabije omgeving van) Gorinchem die dit lezen en (eventueel samen met mij) Gorinchem letterlijk en figuurlijk op de kaart willen zetten.

Zelf ben ik al bezig met het uitzetten van enkele caches (onder andere een Earth-cache), maar ik hoop dat er meer mensen zijn die mee willen helpen.

 

Contact: via deze post, of Message via geocaching.com

 

Met vriendelijke groet,

 

Frank

Flaker91

Edited by Flaker91
Link to comment

Het DCGeopoly bestaat niet meer. Althans niet als geheel. Veel caches van de serie bestaan nog wel.

En het DCG bestaat ook nog :rolleyes:

Ik heb gsak caches laten zoeken met een straal van 4 km vanuit Deventer. Daarmee blijf ik zo'n beetje binnen de grenzen van de stad, sommige er buiten maar andere mis ik.

Zo krijg ik 128 caches. Een respectabel aantal he!

Ze zijn niet allemaal bijzonder maar veel wel.

Met dank aan alle collega leggers van het DCG.

Ik zou me niet schamen om in Gorinchem een tweede Deventer te willen maken :huh:B):lol::o;)

Alvast veel plezier met de ontwikkelingen daar!

Link to comment

Even weer on-topic ;-)

 

De eerste GGM (Gorkumse Geocachers Meeting) is inmiddels achter de rug.

Vier teams: Flaker91, Ruttentuttels, DreamTeam Rocky en GeoGorkum, hebben over en weer hun kennis gedeeld bijvoorbeeld over het verkrijgen van goedkeuring van de plaatselijke instanties.

We zijn tot de conclusie gekomen dat er nog wel meer caches in ons mooie stadje geplaatst kunnen worden en dat die van goede kwaliteit moeten zijn.

We hebben afgesproken deze bijeenkomst op termijn en met regelmaat te herhalen.

Kortom: Gorinchem komt op de kaart!!!

Link to comment

Inmiddels zijn we dik een maand verder en is Gorinchem uitgebreid met maar liefst 8 geocaches!

De Gorkumse Geocachers associatie/vereniging/zelfhulpgroep (doorhalen wat van toepassing kan zijn :D ) bestaat nu uit 11 teams en er zijn al adspirant leden die zich aan willen sluiten bij dit illustere gezelschap!

 

Alle gekheid op een stokje: het gaat goed hier in Gorkum. Zo zie je dus dat samenwerking leidt tot goede resultaten.

Na de eerste GGM - waarin de voortrekkers elkaars ervaringen hebben aangehoord en gezamenlijk de standpunten hadden bepaald - toog Dreamteam Rocky naar het stadhuis en promootte onze hobby zo goed dat men maar korte bedenktijd nodig had. Het gemeentelijk apparaat heeft 't vertrouwen uitgesproken in de Gorkumse cachers en dat was loon naar werken voor vooral Hans en Yolanda!

 

Een aantal teams is nog druk bezig met de laatste puntjes op hun caches te zetten en dus zal het aantal geocaches in Gorkum nog wel op gaan lopen.

Houdt Gorkum dus in de gaten!!!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...