Jump to content

Saturatie check met eigen gpx file?


Speurneuz

Recommended Posts

Beste allemaal,

 

ik wil in de omgeving van Zoetermeer een trail(tje) leggen. Omdat ik bijna alles in de omgeving heb gevonden wilde ik een pocketquery met tradi's in (bijvoorbeeld) Google earth importeren.

Dan handmatig de overige fysieke punten hieraan toevoegen. Vervolgens een radius per fysieke waypoint aanmaken ivm de 161 meter regel zodat ik eenvoudig kan zien welke leuke plekjes er zijn om een trail(tje) te leggen.

 

Ik krijg het eerste deel voor elkaar. Maar die radius lukt me niet. Weet een van jullie wellicht hoe dit kan? Of kan dat simpel ook anders?

 

Super bedankt voor jullie gedachten hieromtrent!

 

Geogroeten Speurneuz!!

 

Om de forumvraag zuiver te houden, de disclaimers:

nb svp geen discussies dat trail(tjes) niet leuk zijn. Ik vind spruitjes niet lekker, de ander loopt er mee weg :)

nb2 ik begrijp ook prima dat je dit handmatig allemaal kan doen. Deze forumvraag gaat dus over de vraag of het ook op de wijze kan die ik beschrijf :)))

Edited by Speurneuz
Link to comment

Dank je Tom voor je antwoord!

 

De kaart van gc is er een waarbij de coordinaten van je gevonden mysteries niet worden vervangen met het werkelijke eindcoordinaten. Daardoor krijg je maar een deel van de saturatie in beeld, ik zocht dus een oplossing waarbij dat wel gebeurd; of door zelf coords toe te voegen of door de oplossing zelf. GAPP doet dat en staat ook toe eigen coords toe te voegen. Zodoende;)

 

Wellicht een tip voor gc om zoiets te faciliteren. Als je de coords toch al hebt, waarom niet toeveoegen in een persoonlijk saturatieoverzicht...

 

Dank en veel gc plezier met dit mooie weer!

 

Speurneuz

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...