Jump to content

Wat verzamel jij?


irisisleuk

Recommended Posts

Op events in zowel binnen- als buitenland kwam ik erachter dat veel geocachers iets verzamelen. Vaak zijn dat geocaching relateerde spulletjes zoals geocoins, woodies en signature items maar daarnaast ook allerlei andere dingen. Bij het vinden van een cache is er dan ook altijd de hoop iets tegen te komen voor die andere verzameling. Waar de een bijvoorbeeld de speeltjes van de McDonalds als rotzooi in de cache ziet, is een ander er dus weer blij mee voor zijn verzameling.

Van andere cachers heb ik zo al gehoord van verzamelingen variërend van kikkers en honden tot landkaarten en specifieke boeken. Zelf verzamel ik spulletjes van Garfield (zie voor een deel daarvan de foto's bij trackable I collect Garfield and you?), maar die kom ik helaas nooit tegen in een cache. Behalve dan een keer een kleine sticker van Garfield, maar die was dan wel weer extra memorabel omdat we die cache als eerste vonden.

 

Voor cachers waarvan ik weet dat ze iets verzamelen let ik altijd op of ik iets tegenkom om te ruilen. Nu ben ik benieuwd of jij, of iemand in jouw gezin, ook iets verzamelt en kom je dat wel eens tegen in een cache? Of is datgene wat jij verzamelt misschien te groot, te duur, te .... etc. voor een cache?

 

ps: deze keer geen verloting, maar als we elkaar hier toevallig blij kunnen maken met iets voor een verzameling dan is dat natuurlijk net zo mooi!

Link to comment

Ahhh je verzameling is wel echt heeeel gaaf! Kan me niet herinneren dat ik nog iets van Garfield heb liggen helaas!

 

Zelf inderdaad een kleine collectie geocoins en trackables, wordt langzaam uitgebreid haha.

Verder ben ik helemaal gek van koeien en spaar daar al jaren van alles van! Mijn eerste trackable was dan ook een koe =)! En mijn eerste coin was met een stier erop. Haha! Het hele huis staat vol met koeienspullen. Vooral op mijn slaapkamer en oude slaapkamer (waar het grootste deel is achtergebleven). Uitlopend van knuffels tot keukengerei. Alles wou ik hebben. Hoogtepunt van verzameldrang is toch wel de koe van marsepein die al zo'n 10 jaar over datum is, omdat ik hem weigerde op te eten! Staat overigens nog netjes zonder schimmel ;)!

 

Verzamel momenteel ook Pokemon ;)! Haha!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...